Okudum: Ayfer Tunç - Ömür Diyorlar Buna

7 Nisan 2015

Uzun zamandır aklımda fır dönen düşünceleri, 'biliyor musunuz ki, iyi yaşanmış hayat bir hazinedir?' diyen Ayfer Tunç  ne güzel tanımlamış...



Ayfer Tunç'un Ömür Diyorlar Buna isimli öykü kitabını Instagram'da diğer okuyucu ve kullanıcıların mutlaka tavsiye ettiği kitaplar arasından seçmiş ve en sonunda okumaya başlamıştım. Birisinin 'Sıcacık bir kitap' diye tanımlaması ve de özellikle kitapta anlatılanların hepsinin yaşanmış hikayelerden oluşması merakımı inanılmaz derecede körüklemişti.
Ayrıca sırf kapağı bile almak için apayrı bir nedendi gerçi...

Kitabı bir kaç günlük aralıklarla elime alabildim anca. Yoksa çoktan bitebilirdi o zaman. Keyifle okumuş ve çok beğenmiştim. Bundaki en önemli neden elbette hikayelerin yaşanmış hayatlardan alınmış olmasıydı. En çok 'Biliyor musun ki İyi yaşanmış Hayat bir hazinedir', 'Şapkacı Arlet' ve 'Yaratıcımız Yusuf' isimli hikayelerden etkilendim.
Ayfer Tunç'un inanılmaz akıcı ve güzel bir dili var üstelik. Eğer siz de yaşanmış hikayeleri keyifle okuyorsanız, bir an önce bu kitabı edinmelisiniz ☺️

Ne diyordu: 'bitmez tükenmez bir dert, ömür diyorlar buna...'


“Para çabuk kirlenir, kötü kokar.”

“Fotoğraflar yalan söyler; romanlar, hikayeler zaten tümüyle yalandır, ama ne güzel yalanlar. Biyografiler gerçek olduğuna inandığımız oranda şaşırtır bizi. Niye yazmışı, nasıl yazmışı anlatır. Meraklısı için bu da az şey değildir doğrusu.”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder